A Spirit Színház és Központ pályázatot hirdet az intézmény földszintjén található Büfé üzemeltetésére.
A Büfé üzemeltetésére vonatkozó bérleti jogviszony időtartamra: 2018. január 15-től 2022. január 15-ig, 3 éves időtartamra szól.

A büfé alapterülete: 20 m2
A büfé a Színház földszintjén található, egy eladói térből, egy előkészítő helyiségből áll.

A büfé üzemeltetésére vonatkozó feltételek:

1. Gyermekintézményben, vagy közművelődési intézményben szerzett büfé-üzemeltetési tapasztalattal rendelkező, vagy vendéglátóipari tapasztalattal rendelkező cég vagy egyéni vállalkozó pályázatát várjuk.

2. A Büfé nyitvatartási idejének alkalmazkodnia kell a Színház nyitvatartási idejéhez, a rendezvények megvalósításához.

3. A pályázat mellékleteként kérnénk egy legalább 30 termékből álló, a helyszínen árusításra kerülő beárazott terméklistát beadni. A listán kizárólagosan olyan termékek szerepeljenek, amelyek a helyszínen árusításra kerülnek. /A listán kérnénk szépen 5 péksüteményt, 5-féle szendvicset, 5-féle kávét, 5-féle üdítőt, 5-féle édességet és 5-féle egyéb terméket árral megjeleníteni./

4. A terméklista és az árak megállapításánál kérjük szíveskedjenek gyermekbarát és az egészséges táplálkozásra vonatkozó szempontokat figyelembe venni.

5. A pályázónak 3 ajánlatot kell tenni, 3 különböző árfekvésű rendezvényhez kapcsolódó Catering szolgáltatás vállalható összegéről és a szolgáltatás részletesen felsorolt tartalmáról. Mindezen kívül 3 Referencia-munkát kell megneveznie, elérhetőséggel együtt, amelyben az Agóra képviselője referencia személytől információt kérhet. A pályázat ezen pontjának eredményes teljesítése esetén a Büfét üzemeltető vállalkozó fogja ellátni a Színház belül megrendezésre kerülő rendezvények catering szolgáltatásnak egy részét. A catering szolgáltatások kizárólagosságát az Agóra nem tudja biztosítani mert több a Színház megvalósuló rendezvény kötött catering-szolgáltatóval valósul meg.

A Büfé helyiség bérleti díjának a pályázóknak kell összeg-javaslatot tenni.

A bérleti díjon felül a bérlőt terheli a Büfében külön elhelyezett és havonta leolvasott mérőórán szereplő áram és hideg/meleg víz fogyasztásának arányosított/leszámlázott összege.

A pályázat nyertesének a bérleti díjat havonta, az előző hónap teljesítését követően kiállított számla alapján kell kiegyenlítenie.

A bérleti díj nem határidőre történő kifizetése is a szerződés felbontását eredményezheti.

A pályázatok beadási határideje: 2018. január 10. 15.00 személyesen, vagy emailen: titkarsag@spiritszinhaz.com.(1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 3-4.)

A pályázatokat beadó cégek, képviselői, illetve a pályázó egyéni vállalkozók kérjük készüljenek fel arra is, hogy pályázataik személyes bemutatását kérjük tőlük.

A pályázók számára a büfé személyes bemutatásának időpontja: 2018. január 3. 10.00 és 2018. január 9. 10.00.

A pályázatok elbírálása 2018. január 12-én megtörténik. A döntésről a pályázók még ezen a napon értesítést is kapnak.

A Büfé helyiséget 2018. január 15-én tudjuk tiszta állapotban átadni a pályázat nyertese számára.

A pályázattal kapcsolatban információ kérhető, a Büfé megtekinthető: Kertész Ida +36(30) 649-6665, Hangyál Judit +36 (30) 352-5447

Source: Színház

Szolj hozzá Te is!