Az egyéni repertoárral rendelkező Spirit Színház
igazgatója és színésze pályázatot hirdet
’Personal Brand manager’ pozíció betöltésére

 

A 2011-ben alakult Spirit Színház direktora Bodnár Sándor és Montágh Imre egykori színésztanítványa. Számtalan színházi és televíziós produkció szereplője, aki büszkén vallja, hogy színházat csinálni érdemes. Az eleinte vándorszínházként működő társulata immáron magánszínházként várja nézőit saját játszóhelyén, a Margit híd budai hídfőjénél. A magas színvonalat képviselő, igényes alkotóműhelyében létrejövő előadásokban az emberi kapcsolatokra, a problémamegoldások eszközeire, valamint az önismeret fontosságára fókuszálnak.
A direktor büszke arra, hogy neves magyarországi színészekkel és alkotókkal dolgozhat együtt: a kamaraszínházi, intim teret igénylő előadások fellépőművészei között látható többek között Hegyi Barbara, Igó Éva, Détár Enikő, Papadimitriu Athina és Kökényessy Ági.
A Spirit Színház igazgatója tervei szerint a Spirit Színház az idei évben – a koronavírus okozta kényszerű leállást követően – nyáron professzionális körülmények között nyitja meg újra kapuit: izgalmas premierrel, valamint a már repertoáron levő, legnépszerűbb előadásaival várja régi és új, színházrajongó közönségét.
Az alapító a kényszerszünet alatti újratervezésben megvalósított szervezetfejlesztési és tevékenységbővítési törekvéseihez kapcsolódóan keresi új munkatársát a már meglévő budapesti, II. kerületi csapatába az alábbi kondíciók mentén:

Feladatok

  • Az alapító-igazgató személyes márkájának (’Personal Brand’) teljes körű megtervezése, kitalálása
  • PR-kommunikációs stratégia tervezése, ütemezése, megvalósítása, értékelése, majd finomhangolása (szükséges újratervezése)
  • A ’Personal Brand’-hez szükséges anyagok elkészítése és feltöltése az alapító-igazgató személyes weboldalára és közösségi felületeire, illetve a Spirit Színház weboldalára és közösségi felületeire
  • Sajtókapcsolatok kiépítése, illetve folyamatos bővítése
  • Sajtóanyagok gyártása és terjesztése, tartalomgyártás és publikálás
  • A feladatvégzéshez kapcsolódó szükséges adminisztrációk, átlátható nyilvántartások naprakész elvégzése, kezelése online és offline formában egyaránt
  • Összefoglalók és értékelések készítése az aktuális sajtókapcsolatokról és a sajtómegjelenésekről online és offline formában egyaránt

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs (fogalmazás, helyesírás) képesség
  • Hasonló munkakörben, kulturális/művészeti (elsősorban színházművészeti) területen szerzett tapasztalat
  • Releváns sajtó- és médiakapcsolati háló, lista
  • Felsőfokú végzettség, de min. középfokú szakirányú végzettség (pl. PR, kommunikáció szak)
  • Precizitás, alaposság
  • Önálló, valamint differenciált feladat- és munkavégzés
  • Gyakorlott, felhasználói szintű számítógépes és webes ismeretek
  • Rugalmas időbeosztású munkavégzés 9-18h között, az egyes kiemelt sajtókapcsolatok miatt akár esti (színházi előadás alatti) személyes jelenléttel
  • Budapesti vagy fővárosi agglomerációs lakhely
  • Social Media jártasság
  • Csapatjátékos-attitűd
  • Őszinte érdeklődés, elhivatottság, lojalitás a színházművészet, a színházi világ felé

Előnyök

  • B kategóriás jogosítvány
  • Saját gépkocsi
  • Idegennyelv ismeret
  • Saját laptop
  • HomeOffice kompatibilitás

Jelentkezés (határidő: 2020. június 26. péntek)

Fényképes önéletrajzzal, motivációs levéllel és fizetési igény részletezésével a tollar.monika@spiritszinhaz.com e-mail címen címen (A Tárgy mezőbe kérjük beírni: ”XY jelentkezése a Personal Brand manager állásra”)
A kiválasztás során továbbjutott pályázok részére a személyes beszélgetések, meghallgatások ideje és helye:
2020. június 29-30., Spirit Színház (1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 3-4.)

További infók

web: https://spiritszinhaz.com/
Facebook: https://www.facebook.com/spirit.theatre/
mobil: Tollár Mónika: + 36 30 41 242 14
e-mail: tollar.monika@spiritszinhaz.com

The post Personal Brand manager állás appeared first on Spirit Színház.

Source: Színház